השמצות במערכות ניהול לקוח – האם ניתן לתבוע לשון הרע?

נטויז'ן השמיצו – האם הלקוח יכול לתבוע דיבה?

כל החברות הגדולות משתמשות במערכות CRM (ניהול לקוחות) למטרת זיהוי הלקוח וכתיבת הערות פנים ארגוניות.

גבי גזית ראיין את עורך דין רון לוינטל בתוכנית הרדיו שלו בנוגע למקרים בהם נכתבו השמצות בתוכנה הפנימית של החברה אודות לקוחות שלהם, כמו: "מר אדון טיפש".

ההערות הגיעו בטעות ללקוחות – האם זו עילה לתביעת דיבה בלשון הרע?

האזינו לראיון>>>

 

 

בחזרה לראשית עמוד זה לחץ כאן
בחזרה לעמוד הראשי לחץ כאן